Re: zastepniki.

Autor: edek sieciownik <sieciownik_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 18 Oct 2005 - 14:09:35 MET DST

Barman <marcysking@WYTNIJTO.wp.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Lukasz Sczygiel" <spam@precz.tw> napisał w wiadomości
> jeszcze.

> polecenia 'AT' :))) i pliki wsadowe
> w moim przypadku to wystarcza

Poprosze zrobic takie cos:
uruchom rar.exe z katalogu c:\program files\winrar
z parametrami:
mf -tb <data sprzed dwuch dni> d:\backup_logow\<nazwa archiwum>
d:\katalog_z_logami\*.log.2005*

gdzie <nazwa archiwum> jest zlozona ze slowa archiwum i nazwy dwuch plikow,
pierwszego w archiwum i ostatniego (wg daty ostatniej modyfikacji)
A no i zeby bylo uruchamiane z konta jakiegos automata.
Bo ostatnio zrobilem taki dupnik i okazalo sie ze podemna chodzi ladnie i
data jest rozwijana w normalne cyferki a pod kontem automata mam po prostu
Mon (poniedzialek)...

W unixie robi sie to na kolanie w bashu pralu czy czym tam badz, a w
windowsie? VB?

Chodzi mi niekoniecznie o VB, moze byc cokolwiek byle relatywnie lekkie
darmowe dla firmy i latwe w zmienianiu (czyli skrypt).

Narazie drobie w pascalu ale to bez sensu....

Ma ktos jakies sugestie?