XP, pliki offline i odłączanie od sieci

Autor: Kuba Panas <Kuba_nntp_at_lubiana.waw.pl.UsunTo>
Data: Tue 18 Oct 2005 - 09:37:56 MET DST

Witam,
Postanowiłem mieć swoje pliki firmowe dostępne w dwóch miejscach:
na laptopie i z sieci.
W tym celu wrzuciłem wszystko na dysk sieciowy na serwerze, zamapowałem
i założyłem na dysk, katalog ustawiłem "udostępniaj w trybie offline".
Po jakimś czasie musiałem trochę to poprzenosić na inny serwer,
przeczyściłem z nieoff-line'owych plików (np. accessowych).
Mniej więcej w tym samym okresie pojawił się problem będacy kluczem
programu:
po około 10 min GG traci połączenie, a także pojawia się komunikat
"Pliki trybu offline - praca w trybie offline. Nie masz już połączenia z
siecią, możesz normalnie kontynuować pracę".
Na dysku sieciowym niknie wszystko, co nie jest w trybie off-line. Ale
jak go użyję lub odświeżę to z powrotem się pojawia.
Jak kiedyś zostawiłem w pracy komputer z włączonym skype, to na domowym
kompie co 10 min pojawiało się, że jestem dostępny.

Czy jest to związane z używaniem plików w trybie offline, czy to coś
zupełnie innego?

To rozłączanie jest niezależne od tego, czy podłączony jestem do sieci w
pracy, czy w domu.

System:
Acer TravelMate
Centrino