Re: serwer w2k3 i profile - problem

Autor: Dariusz Kiszkiel <dakotanews1_at_gazeta.pl>
Data: Mon 17 Oct 2005 - 22:35:05 MET DST

"Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> wrote in message
news:2005101611102800@grush.one.pl...
> http://blogs.msdn.com/oldnewthing/archive/2005/06/30/434209.aspx
> Trochę się zapędziłem -- pracownik MS ostrzega tylko, że
> profile mobilne mogą powodować poważne problemy w połączeniu
> z nieładnie napisanymi aplikacjami, a osoby komentujące ten
> wpis zalecają nie korzystanie z nich w ogóle.

No to mnie uspokoiłeś. :) Ewentualne... hmm... niedogodności o których piszą
w blogu, powinny być zdecydowanie bardziej problemem programistów, a nie
administratorów... A skoro już mowa o źle napisanych aplikacjach....
Programista ze mnie żaden, ale jak widzę kolejny program CRM, który trzeba
"wkomponować" w istniejącą infrastrukturę sieciową, to zaczyna mnie
trząść... ;)

--
Darek (DAKOTA)