Wcieło mi miejsce

Autor: Mirek <leon112_at_wp.pl>
Data: Sun 16 Oct 2005 - 18:59:59 MET DST

Sprawa wygląda tak że: z jednej partycji wyciołem kilka plików tak z ponad
500 mega danych ogółem, to wkleiłem na drugą partycje. No i owszem pliki się
wycieły ale miejsce się nie zwolniło. Partycje sprawdzałem XP`kowym scan
diskiem, Nortonem oraz Partition magic 8, żadne z tych narzędzi nie wykazało
błędów. Czy jest jakaś możliwość odzyskania tego miejsca bez formatu? System
plików to ntfs.