Re: gpedit.msc

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Sun 16 Oct 2005 - 10:33:54 MET DST

Dnia 2005-10-16, *Hattori Hanzo* w:
<news:5af6.00000b2d.435199f9@newsgate.onet.pl> napisał(a):

> gpedit.msc, bardzo fajne poleceni,
> rozumiem ze dziala ono na zasadzie ustawien dla grupy uzytkownikow?
> wiec jesli chcem zeby zwykli userzy nie mogli sobie zmienic pulpitu
> to uzywam wlasnie tego polecenia.
>
> pytanie jak to zrobic dla grupy userow nieuprzywilejowanych?
> robiac to z administratora odcinam swojej grupie (czyli administratorzy)
> mozliwosc zmiany pulpitu?
> natomiast wiadomo ze zwykly user nie ma uprawnien do takich zmian?
>
> i czy mozna robic takie bajery jak wylaczanie mozliwosci zmiany pulpitu
> tylko dla wybranych userow?

Na przykład tak ->
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl-pl;293655
Zdaje się, że jest też prostszy sposób (bez tego żonglowania
przelogowaniami, plikami *.pol itp) ale nie pamiętam a moje archiwum jakiś
czas temu Dialog puścił z dymem :) Zdaje się że Piotr Krzyżański o tym
pisał...

--
Pozdrawiam, goomish  [gg: 6653792] [JID: goomish1(at)chrome.pl]
    *This sig is currently in beta stage - read at your own risk!*