Re: Windows XP zwariował- problem z plikami .exe

Autor: maranta1 <maranta1_at_o2.pl>
Data: Sat 15 Oct 2005 - 15:10:07 MET DST

news:2005101512542500@grush.one.pl...

> Wygląda mi na objawy zawirusowania komputera. Przeskanuj go
> antywirusem (ewentualnie z innego komputera, jeżeli na tym
> nie ma lub nie da się zainstalować/uruchomić niczego, nawet
> on-line), a na przyszłość lepiej zabezpiecz system (Service-
> Pack 2, zapora sieciowa, bezpieczna przeglądarka, najlepiej
> rezydentny antywirus).

Właśnie przeskanowałam jednym, online, teraz przelatuję drugim. Avasta
lokalnie też udało mi się cudem uruchomić i też sprawdził i niczego nie
znalazł.
Mam SP2 i uaktualniam na bieżąco, mam firewalla, mam na codzień avasta.
Komputer cały czas podłączony do netu od półtora roku prawie non stop i
nigdy problemów nie było żadnych. Nawet pocztę sprawdzam na serwerze i
niczego podejrzanego na dysk nie ściągam.
Fakt, ostatnio podpadłam jednemu fachowcowi, dla którego żadne
zabezpieczenia nie działają, ale mam nadzieję, ze to nie to...

--
Pozdrawiam, Ania
http://maranta.livenet.pl/