Windows XP zwariował- problem z plikami .exe

Autor: maranta1 <maranta1_at_o2.pl>
Data: Sat 15 Oct 2005 - 12:53:17 MET DST

Witam, mój Win XP przed chwilą zwariował. Rozłączyło mnie z netem,
próbowałam się połączyć ponownie, ponieważ się to nie udawało zrestartowałam
system. Przy restarcie zawisł na planszy- trwa wylogowanie. Musiałam pomóc
mu się zamknąć. Po uruchomieniu przeskanował dysk, niczego nie znalazł.
Jednak przy uruchamianiu systemu wyskoczył jakiś komunikat... chyba
atramentem sympatycznym napisany, bo niczego poza przyciskiem OK nie
zawierał.
System się uruchomił, nie uruchomił się żaden program z tych które startują
z systemem, ani antywirus, ani nic. Ikonki na pulpicie zyskały rozszerzenie
.lnk. Gdy próbuję uruchomić jakikolwiek program .exe wyskakuje komunikat, ze
system nie może uruchomić tego pliku i daje mi wybór w jakim programie chcę
toto uruchomić i co ciekawe... tak jak za nic nie mogę uruchamiac programów
ze skrótów ani wybierając je recznie w katalogach, w których są
zainstalowane, tak bez problemów, uruchamiają się gdy wybiorę je z tej
listy. Powiedzmy chcę otworzyć Internet Explorer, Windows daje mi okienko z
wyborem programu, w którym chcę toto otworzyć, klikam przeglądaj, wybieram
otwórz w Internet Explorer i program się uruchamia. Tak samo z antywirem i
każdym innym. W ten sam sposób próbowałam uruchomić przywracanie systemu,
jednak dostępnych punktów przywracania brak :(
Podejrzewam, że jeśli to nie jakiś wirus, to prawdopodobnie coś w rejestrze
się pochrzaniło.
Proszę pomóżcie. Będę bardzo wdzięczna, bo choć lubię różne łamigłówki, to
to już przesadyzm jest :(((

--
Pozdrawiam, Ania
http://maranta.livenet.pl/