zastepniki.

Autor: Lukasz Sczygiel <spam_at_precz.tw>
Data: Sat 15 Oct 2005 - 11:38:44 MET DST

Mam do adminowania pare kompow z wingroza (XP, 2000, 2003).
W linuxie do fikusnych rzeczy uzywa sie shella, perla, co badz tam jeszcze.
A jak to robic w windowsie? Visual Basic? Wsh?

Chodzi mi o sprawy takie jak np.: odpalenie rara zeby spakowal mi stare
logi. Teraz napisalem softa ktory fabrykuje linie parametrow dla rara i
pakuje pliki zmodyfikowane ostatnio 2 dni temu i odpalam to z
harmonogramu zadan.

--
Lukasz Sczygiel