Wygaszacz ekranu

Autor: Ai <nie_chce_at_spamu.pl>
Data: Sat 15 Oct 2005 - 00:12:30 MET DST

Witam !

Win 2K, konto administratora. Dowolny wygaszacz ekranu po ustalonym czasie
bezczynności nie uruchamia się (nawet jeżeli jest to tylko 1 minuta),
jednak bez problemu uruchamia się używając przycisku Podgląd czy wywołując
w pewnej aplikacji API'ka odpowiedzialnego za uruchomienie wygaszacza
ekranu (SendMessage + WM_SYSCOMMAND + SC_SCREENSAVE). Jestem w 100% pewien,
że odliczania do uruchomienia wygaszacza nie przerywa przypadkowa aktywność
klawiatury czy myszy (obie radiowe, a ponieważ już dziwne rzeczy się z nimi
wcześniej działy to na czas testów je odłączyłem ;). Wcześniej wszystko
działało bezproblemowo, jedyne zmiany jakie ostatnio wprowadzałem w
konfiguracji to pogrzebałem nieco (czytaj: powyłączałem wszystko jak leci)
narzędziem Extensible Performance Counter List z Resource Kit'a, ale nie
sądzę aby to mogło mieć jakikolwiek wpływ...

--
Pozdrowienia
Ai / mailto: nv@nvbary.arg / ROT-13 /