Re: w2k bufor wydruku

Autor: Martinez <martinezo_at_poczta.fm>
Data: Sat 15 Oct 2005 - 00:08:30 MET DST

Dnia 11.10.2005 jarek_opWYTNIJTO@poczta.onet.pl napisał/a:
> Witam
> Mam drukarke sieciowa hplj4000
> Wysyłam wydruk do drukarki drukarka drukuje
> ale widze ze niestety nie oproznia zadan z kolejki po przeladowaniu
> uslugi "Bufor wydruku" ponownie dostaje wydruki ktore wysylalem wczesniej
> co jest nie tak....

Mam ten sam problem z drukarką HP i W2K. Podejrzewam winę systemu
ponieważ wcześniejsza instalacja systemu współpracowała na tych samych
sterownikach z tą drukarką bez problemu.

Tymczasowe rozwiązanie jest takie, że należy włączyć bezpośrednie
drukowanie do portu. Nie spowoduje to automatycznego opróżniania kolejki
(będziesz musiał co jakiś czas sam ją opróżniać) ale przynajmniej po
restarcie usługi nie będą się ponownie drukowały dokumenty.

--
Marti