Re: NTFS - uprawnienia

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Fri 14 Oct 2005 - 18:59:47 MET DST

Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk wrote:

> IMO nie bardzo - zabranie praw do modyfikacji jest jednocześnie zabraniem
> praw do zapisu więc...

Czy ja wiem. Masz oddzielne prawo Create Files/Write a oddzielne prawo
Append Data. W rezultacie bez problemu możesz stworzyć katalog, do
którego możesz skopiować plik, ale pliku tego już nie możesz edytować
lub usunąć. Problem jest taki, że OWNER pliku bez problemu może zmienić
jego prawa.

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl