Re: autouzupełnianie

Autor: Tomek P. <hesus_at_kki.net.pl>
Data: Fri 14 Oct 2005 - 10:32:26 MET DST

Hmmm, owszem, w rejestrze znalazlem kilka ostatnich wpisow.
Plik "index.dat" znajduje tylko w folderze cookies. Nie jest edytowalny
notepadem.
Chodzi mi dokladnie o to, ze ktos mi sie przysiadl do kompa na moim koncie,
i jak np. wpisuje "google.pl" to na pierwszej pozycji pojawia mi sie
"google.fr" itp., chcialbym przykladowo tylko ten wpis z autouzupelniania
wykasowac, a nie po calosci wszystko usunac, korzystajac z odpowiedniej
opcji w IE.
Co do pliku wymiany - ustawilem go tak, ze kasuje go za kazdym zamknieciem
systemu [win2000, przepraszam, nie zaznaczylem uprzednio].
Nie jest to oczywiscie istotny problem, niemniej czasem przydatna jest
wiedza w tym zakresie.
Z gory thnx za sugestie.
Tomek

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w