Re: Remote Desktop bez blokady hosta

Autor: Pszemus <pszemus_usun_to__at_o2.pl>
Data: Fri 14 Oct 2005 - 09:11:51 MET DST

Bartek Siebab wrote:
> ahpuch dnia 2005-10-14 03:39:

> albo zdalna pomoc w xp

a czy przypadkiem zdalna pomoc nie blokuje pulpitu tak ze user moze
tylko obserwowac co ja robie, bo wsystkie okna ktore otwieram otwieraja
sie u niego a i myszka mu lata na ekranie gdy ja ja poruszam (moim
zdaniem to uniemozliwa prace tej osoby na swoim kompie)?? Poza tym chybe
win2k nie ma takiej uslugi, a wlasnie ten system mam byc hostem (ja mam
xp prof sp1)

--
Pszemus
-==[ GG: 1620292 ]==-