Remote Desktop bez blokady hosta

Autor: Pszemus <pszemus_usun_to__at_o2.pl>
Data: Fri 14 Oct 2005 - 00:18:46 MET DST

Witam
    Potrzebuję Waszej porady. Konieczny mi jest program ktĂłry by działał
jako Remote Desktop, ale nie blokował pulpitu hosta. Uzytkownik kompa do
ktorego sie podlaczam powinien moc sobie spokojnie pracowac w momencie
gdy ja korzystam z jego kompa (pulpitu). Wiem ze to zakrawa na koniki
trojanskie, ale takiego programu potrzebuje zeby polaczyc sie z kumplem
z DSu. System = WinXP (u mnie), Win2k (u niego). Pozdrawiam..

--
Pszemus
-==[ GG: 1620292 ]==-