Jak zakodowac haslo ?

Autor: Fantom <szczukot_at_skasujto.poczta.onet.pl>
Data: Thu 13 Oct 2005 - 14:57:46 MET DST

Nie wiem czy na dobra grupe trafilem, ale poszukuje programiku ktoremu
podaje sie zakodowane haslo a on zwraca haslo prawidlowe. Chodzi o to aby
pracowal z linii polecen i zwracal to haslo jako wynik swojego dzialania
(return) a nie na ekran itp)

Fantom
ps. Chce sie podpiac do FTP za pomoca progrmaiku ms ftp.exe a tam tzrba
podac haslo - nie widzi mi sie to w wersji odkodowanej do bata wrzucac