Re: reset hasła w NT4 serverze

Autor: Roman Rogóż <xx_at_krakow.pl>
Data: Thu 13 Oct 2005 - 11:59:39 MET DST

ahpuch napisał(a):

> Glupie troche, ale moze masz tam FAT zamiast NTFS. Tez sie gdzies
> kiedys nabralem ponzniej zrobilem co trzeba spod dosa.

Właśnie jest NTFS i program narzędziowy to wykrywa,
wszystko działa tak jak powinno normalnie
niby hasło się resetuje "succesfull"
a po restarcie kupa
????

Zgodnie z zaleceniem po restarcie samoczynnie wykonuje się CHKDSK.
Może nie trzeba go puszczać ?
(tego nie próbowałem)
Czy innym ludkom działało to na NT4 serv z NTFS ?
Romek