Re: Symfonia FK 3.5 na terminalach

Autor: Bula <abukowski_at_wi.ps.pl>
Data: Wed 12 Oct 2005 - 17:24:41 MET DST

W artykule news:dij58o$f8v$1@opal.futuro.pl,
niejaki(a): Piotr Truszczynski z adresu <truszcz@go2.pl> napisał(a):

> Cześć,
>
> Mam potrzebę :) uruchomienia Symfonii Premium FK na Srv2003 w
> sesjach terminalowych. Aktualnie posiadamy jednostanowiskową
> licencję, chcemy ją sobie rozszerzyć i zainstalować na TS. Czy może
> ktoś z Was posiada podobną instalację tego programu i mógłby się
> podzielić jakimis uwagami, czy coś specjalnie trzeba przy tym robić
> czy to po prostu chodzi z marszu.

U mnie pracowal caly pakiet Symfoni na terminalach. Twoja FK jest dosc
stara, obecna wersja to 5.35, wiec pewnie do niej bedziesz musial update
zrobic. Problem z jakim sie spotkalem to bazy danych, a dokladnie program za
nie odpwiadajacy czyli microkernel database engine przy nowych wersja mialem
problem, aby wlasnie fk dzialala na kilku zdalnych, w sumie to taki problem
mialem z KP, jednak po wrzucenia kernela starszego dziala wszystko ladnie.
Drukarki podpina sie ladnie w nowych wersjach symfoni, w straszych czasami
je gubi, i to jest troche wkurzajace, ale uzytkonikow mozna tego nauczyc :D.
Co do programu to normalna wersja tylko instalujesz przez change user
/install a po zakonczonej instalacji wracamy do change user /execute, lub
mozna to zrobic z poziomu dodaj/usun programy

--
Pozdrawiam
Bula