Re: wXP vs w2k3

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 11 Oct 2005 - 20:07:36 MET DST

Użytkownik "adrin" <adrin@adrin.adrin> napisał w wiadomości
news:Xns96ECAA5E42FBDadrinadrinadrin@62.233.128.21...
> witam,
> ktory system bedzie lepszy(bardziej stabilny, zuzywajacy mniej
> zasobow) do ponizszych zastosowan: programowanie w
> c/c++/javie/.net, openoffice, www i ogolna dzialalnosc :)?
>
> Dodam ze zamierzam wylaczyc wszelkie wodotryski i niepotrzebne
> uslugi/serwery.
> Oba windowsy moge miec za darmo (MSDNAA), ale nie wiem do konca
> czym sie roznia. Na instalacje obu nie mam miejsca

W2k3 stwarza sporo problemów jeśli chodzi o kompatybilność z
oprogramowaniem i sterownikami przeznaczonymi dla XP. Niektórych
rzeczy w ogóle nie da się na nim uruchomić, niektórych funkcji i usług
nie ma "by design" i trzeba dobrze kombinować, żeby je podebrać z XP,
więc jeśli chodzi o punkt ostatni czyli tzw. "ogólna działalność", to
odradzam. Zainstaluj XP z SP2 i będziesz miał święty spokój.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/