RE:RE niedzialajacy pendriver w xp

Autor: %u <dernier1_at_o2.pl>
Data: Tue 11 Oct 2005 - 14:57:54 MET DST

sprawdzalem wszystko co mozliwe poza aktualizacja
systemu bo w pracy nie mam plyty jest poza zakladaem
i nie wiem kiedy bedzie spowrotem.
Podmiana sterownikow z innego kompa i nic.
formatowanie pendrivera i nic
mam 8 wejsc usb w komputerze i wszystkie dzialaja z
innymi urzadzeniami
gdy wkladam do usb pendrivera nie dziala najpierw
widzi go tzn found new hardware a nastepnie mam
komunikat:"usb device not recognized one of the usb
devices attached to this komputer hasmalfuncionder
and windows does not recognize it."
jako uzytkownik mam prawa administratora ale nie mam
juz pojecia z czym to jest zwiazane.
Jedyne co przychodzi mi do glowy to format c :) ale
plyta z winda jest poza miejscem pracy i niewiadomo
kiedy wroci

prosze o pomoc