Re: padaczka pliku systemowego

Autor: Azaziel79 <m.szatkowski_at_vectra.pl>
Data: Tue 11 Oct 2005 - 13:34:03 MET DST

Markus > czytalem to wczesniej ... chodzi mi o dokladne howto, dla:

Nie można uruchomić systemu Windows 2000, ponieważ następujący plik nie
został znaleziony lub jest uszkodzony:
\Winnt\System32\Config\System

wiem, że potrzeba precyzji, nie pamietam jak dokładnie przywrocilem
poprzednim razem system po takim błędzie, znalazlem kiedys info na jakims
forum xp, ktore juz nie dziala a zalezy mi na danych wiec i nie chce
ryzykowac ich utraty.

Radek > to byl twardy reset po przepieciu monitorow z ktorych ten pozniejszy
nie wyciągnal takich ustawien jak poprzedni. Za mime sorry - pospiech...

Pozdrawiam
Az