Re: zakazać instalacji programów

Autor: Jo Joro <arek.sochala_at_neostrada-CUT-NOSPAM-.pl>
Data: Mon 10 Oct 2005 - 18:15:13 MET DST

Coś dziwnego nastąpiło Pn, 10 paź 2005 o 17:30 GMT
skoro Krzysztof Wolski napisal(a):

> Heh, ja wstawiam pały z aktywności jak widze na ekranie nie to co trzeba
> - wystarczające zabezpieczenie - przynajmniej w moich klasach się
> sprawdza...

Na lekcji tak, ale po lekcjach nie tylko ja mam klucz do pracowni, a
praktykuje sie dawanie totalnie wolnej reki uczniom (czyli macie i
czatujcie, grajcie i bawcie sie do woli). W sumie nie potepiam, bo
dzieciarnia w 80% pochodzi ze wsi bez dostępu do internetu.
Niech sobie w tym internecie nawet całe noce siedza. chciałem to tylko
jakoś uporządkować.

Pozdrawiam
        Arek