Re: zakazać instalacji programów

Autor: Jo Joro <arek.sochala_at_neostrada-CUT-NOSPAM-.pl>
Data: Mon 10 Oct 2005 - 12:41:08 MET DST

Coś dziwnego nastąpiło Pn, 10 paź 2005 o 11:40 GMT
skoro Konrad Kosmowski napisal(a):

> Może zabroń wykonywania wszystkiego poza określonym zbiorem, będzie
> prościej. ;)

nie jestem aż takim 'niszczycielem wolności' ;)
Zresztą ci userzy to uczniowie liceum. Kiedys dyrekcja kupiła w ramach
jakiejśtam promocji za grosze win2003serwer na 10 stanowisk
uczniowskich (było taniej niż xpProf).
Nie stoi to niestety na domenie bo sprzet (komputer dla kontrolera
domeny jest słaby 128MB RAM, kiepski proc).
Szkoły nie stać na żadnego antyvira, musze sam sobie ze wszystkim radzić
:(

W tej chwili odebrałem wszędzie prawa do zapisu z wyjątkiem katalogu
domowego i pulpitu i na razie jest nieźle. Wrzuciłem firefoksa,
thunderbirda a zablokowałem IE i OE.
To już drugi tydzień i nie mam jeszcze żadnego wirusa i spyware (szok!)
;P
może jeszcze jakieś rady?
Pozdrawiam
        Arek