jak przestawic date?

Autor: FEV <____at_ckmedia.pl>
Data: Mon 10 Oct 2005 - 11:22:33 MET DST

Witam!

 Pytanie w temecie brzmi bardzo błacho, ale mój problem
jest nieco bardziej skomplikowany. Otóż mam użytkownika,
który siedzi przy maszynie z windowsem XP HOME. Facet
korzysta z konta zwykłego użytkownika (nie administratora)
i musi mieć możliwość przestawienia daty systemowej (nawet
nie pytajcie dlaczego ;-) ). No i tu jest problem, gdyż
zwykli użytkownicy takiej możliwości nie mają, a ja nie
bardzo wiem jak (lub czy wogóle istnieje taka możliwość)
udostępnić mu tą funkcję. W XP Pro jest gpedit.msc a w
Home? Zmiana uprawnień konta na administracyjne od razu
odpada, podobnie jak każdorazowe włażenie do BIOS'u.

Z góry dzięki za wszelką pomoc!

pozdr

--
Happiness is just a balance of the right drugs.