Re: Windows 2k na Pentium MMX z 256 MB RAMu

Autor: Paweł S. Piotrowski <psp.bezspamu_at_o2.pl>
Data: Sun 09 Oct 2005 - 19:42:46 MET DST

Dnia Sun, 09 Oct 2005 13:31:46 +0000, P napisał(a):

> Czy instalacja Windows 2000 (zastosowanie: praca biurowa, czyli MS
> Office 97) na komputerze z Pentium 233 MMX (Socket 7, klasyczne Pentium,
> nie Pentium II) ma sens?
>
> Jak sie ten system będzie sprawował? Czy moc procesora, mimo dość
> dużej wielkości pamięci (256 MB) będzie wystarczająca?

Pracowalem swego czasu na w2k na k6-2 450 + 64 MB RAMu. Pracowac sie dalo
aczkolwiek po paru dniach zakupilem po prostu kolejne 192 i bylo juz
bardzo ok (jak na moje owczesne potrzeby). Kiedys tez daaaawno w 99
bodajze jak mialem P90 + 48 MB RAM dostalem w2k beta3 i.. no.. uruchamialo
sie aczkolwiek pracowac na tym sie raczej nie dawalo.

Przy P233MMX + 256 RAMu przy nieobciazajacych mocno procesor aplikacjach
powinno chodzic bardzo znosnie. Poszukaj zreszta w serwisie osnews.com
artykulu o tym. O! Mam -
http://www.osnews.com/story.php?news_id=11245 :) Gosc odpalil w2k na
sprzecie z 32MB RAMu. Po prostu trzeba go troszke odchudzic wylaczajac
niepotrzebne serwisy startujace na poczatku.

> A może Windows NT 4 Workstation PL?
>
> Jak się ma sprawa ewentualnego dowgradu z legalnej kopii Windows 200 PL
> na Windows NT 4 Workstation?

Slyszalem cos o czyms takim wlasnie, ale niestety jak i moim przedpiscy
nie podam Ci dokladnych informacji. A czy jest sens? Sadze ze
raczej posiadajac 256MB RAMu to bez sensu. Sprobuj po prostu zadzwonic do
infolini malomiekkiego, tam na pewno Ci pomoga ludzie z supportu. Jezeli
to zrobisz to prosze odpisz na grupe jak to wyglada :)

--
Pozdrawiam
Paweł S. Piotrowski