Re: USB w XP - Wiem ze nie NT ale pomoc bardzo potrzebna

Autor: Barman <marcysking_at_WYTNIJTO.wp.pl>
Data: Sun 09 Oct 2005 - 00:14:25 MET DST

Użytkownik "Krzysiek" <kdobro@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:di9f4t$mue$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Jak by nie patrzec to postaralem sie zainstalowac co znalazlem.
> Moj komp widzi ze ma USB2.0 ale nie przekierowuje na nie moich portów .

A niby co ma przekierowac - jest to nie mozliwe
poprostu port USB ma pojsc w trybie 2.0

> Jesli masz jakies propozycje to prosze o pomoc.

mozliwe ze sterownik niepodpasował zabardzo
zobacz jak beda sie sprawowac sterowniki od Win2000
na stronce producenta powinny byc do sciagniecia

ps. wejdz rowniez na strone microsoftu cos mi sie zdaje ze do USB2.0 była
jakas łata
> Krzysiek

pzd. Marcin