USB w XP - Wiem ze nie NT ale pomoc bardzo potrzebna

Autor: Krzysiek <kdobro_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 08 Oct 2005 - 21:38:07 MET DST

Witam

Przeinstalowalem system
Zaindalowalem wszekie Sp
I upd. i komputera i systemu
I moj komp IBM T40 po podlaczeniu przenosnego dysku na USB 2.0 mowi ze to
urzadzenie moze dzialac szybciej i bym przelaczyl sie na inny port i tu po
kliknieciu daje 6 do wyboru.
Ja mam w notebooku 2 i obydwa tak samo reaguja.
A przedtem mialem usb 2.0 bez problemu.

Prosze o pilna pomoc bo nie wiem co robic a potrzebne mi usb 2.0 do pracy.
W menadzerze urzadzen widac usb2 ale moje 2 porty sa podlaczone do zwyklego
1.1 nie wiem czemu.
Czy gdzies to mozna przestawic?

Czytalem archiwum i nic nie znalazlem.

Pozdrawiam i czekam na odpowiedz.