Re: po formacie... jaki sys WINDOWS ?

Autor: Janusz Kornaga <kornaga_at_wp.pl>
Data: Sat 08 Oct 2005 - 20:51:52 MET DST

<saczek1.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message
news:di91tj$635$1@inews.gazeta.pl...
> Nie jestem na tyle zaawansowany w linuksie żeby go instalować...
> zwyczajnie
> mam obawy że sobie z tym nie poradze.

Też mi sie tak kiedyś wydawało, jak zainstalowałem Mandrake to sie bardzo
zdziwiłem. Instalacja trwała ok. 20 min. Trzeba było tylko odpowiedziec na
kilka prostych pytan.

> A WIN do domowego użytku. Surfowanie, troche grafiki, sprawdzanie poczty ,
> GG itd.

To wszystko świetnie działa w Mandrake.

> Tak , bo trzeba mieć oryginalny system.

W internecie mozna znaleźć informacje, że problem jest bardziej złożony, niż
Tobie się wydaje.

> A co myślicie nad WIN 2000 ?

Bardziej podoba mi się XP.