Problem z działaniem internetu na Win2003

Autor: ZbiMus <musielak_at_simplusnet.pl>
Data: Fri 07 Oct 2005 - 13:51:01 MET DST

Witam.

Mam w sieci lokalnej udostępniony internet przez router Freesco.
Chciałem na serwerze z Windows 2003 uruchomić internet na drugiej karcie
sieciowej ( pierwsza jest wykorzystywana do łączności terminalowej z
filią ). We właściwościach TCP/IP mam wpisany adres IP, bramę i adresy DNS
tpsa. Przykładowo robię ping do ONETu. Kiedy wpiszę ping i adres IP, to
wszystko jest dobrze. Ale kiedy wpiszę ping i adres www.onet.pl, to
odpowiedzi już nie ma i od tego momentu pingi na adresy IP internetowe już
nie działają. Przeglądanie stron w IE też nie działa. Podsumowując :
odwołanie się do adresu DNS powoduję blokadę łączności internetowej.
Proszę o pomoc w tej sprawie.

ZbiMus