Re: Uprawnienia

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Fri 07 Oct 2005 - 09:21:01 MET DST

news:clk3id.btf.ln@kwinto.prv...
> Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości

> Tak, ten sam.

> A nie wiem, ale sądząc po lamentach na grupach, Symantec wyprzedził
> obecną epokę... ;-)

Szczególnie jeśli w temacie jest Partition Magic, choć akurat ten soft
poleca MS przy przygotowaniu unallocated space pod Windows
Disk Protection ;). Ale spokojnie - w dokumentacji polecają również
TeraByte Unlimited BootIt Next Generation. :))

> Robi snapshoty ujmujące same zmiany? Ile?
> (sorki za te pytania, ale z instalacją jeszcze zaczekam)

Nie wiem - musiałbym zajrzeć do softu, ale nie mam laptoka
bo mi do Seattle wywieźli ;). W dokumentacji nic takiego nie widzę, w
sumie zmiany - generalnie - zatwierdzasz po restarcie jeśli włączony
jest Windows Disk Protection - akurat to narzędzie jest przygotowane
do pracy w AD, gdzie Windows Restriction prawa bytu nie mają.
Te oczywiście odnoszą się do lokalnej maszynki.
Pewnie przywracanie systemu można zaprząc do 'pracy' w tym temacie.
Według mnie Windows Restriction to najepszy i najbardziej
przydatny moduł tego softu - reszta to zabawki, które można
wykorzystać - choć ten disk protection w kafejce może okazać
się bardzo pomocny :)
Ciekawostką jest możliwość wyłączenia spod restrykcji WDP
pewnych instalacji - takich jak Windows Update, aktualizacja
antywirusa i innego softu.

Piciu