snapshot

Autor: whitey <_at_gazeta.pl>
Data: Thu 06 Oct 2005 - 14:36:16 MET DST

witam

pytanie jest w zasadzie z pogranicza windows i netware, ale moze ktos mi
cos doradzi. w poprzedniej firmie w ktorej pracowalem mialem netware 5.1
i oprogramowanie na stacjach instalowalem za pomoca zen works. byl atam
taki programik snap shot ktory robil obraz stacji przed i po instalacji,
a potem generowal gotowa paczke do wgrania na stacje ulatwialo mi to
zycie bo np jak chcialem zainstalowac office tylko excela to mialem
gotowa paczke klikalem i sie instalowala (czasami nawet bez rebootu
dzialala). pytanie mam nastepujace czy jest jakis soft ktory potrafi cos
takiego zrobic? pod linuxem jest check install, ale zielony jestem w
takich sprawach z windowsa. zaoszczedzi mi to mnostwo pracy jezeli taka
funkcjonalnosc istnieje.