Re: Zmiana lokalnie za pomocą AD

Autor: Michal Kwiatkowski <mikeskil_at_polbox.odspamiacz.com>
Data: Thu 06 Oct 2005 - 12:54:42 MET DST

Ziemek Borowski wrote:

> Ja tam do takich rzeczy lubię pstools z www.sysinternals.com :>
> pspasswd @file -u Domena\user -p psswd Username NewPassword

w @file jak rozumiem lista hostname w CSV? Też można; robiłem podobne rzeczy
z psexec'em z dodatkową modyfikacją > \\admin\c$\log.txt na końcu (potem
filtrowałem na "code 0" i miałem spis zmienionych)
Niewygoda patentu polega na tym, że wyłączone w chwili zmiany nody nie
zaktualizują hasła przy pierwszym zalogowaniu i operację trzeba powtarzać
do bólu.

> lub SMS-a i paczkę puszczaną na każdej z maszyn z osobna z filesystemem
> sieciowym tylko do zapisu :>

Tyle, że by używać "bezpłatnego" SMSa trzeba kupić MS-SQLa za sporo $ :(

--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski