Re: Pytanie o polskie znaki pod Win XP

Autor: Mariusz <mariusz28lat_at_op.pl>
Data: Wed 05 Oct 2005 - 23:18:52 MET DST

> Czy ktoś się może orientuje co może byc tego przyczyną i jak to naprawic ?
> Byłbym wdzięczny za pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
>
> Jeżeli nie trafiłem na odpowiednią grupę, to pokażcie drogę zagubionemu
> we mgle :)

Cześć,

Sprawa prosta:

Start - Panel Sterownia - Opcje regionalne i językowe
Języki - Szczegóły

i zostaw sobie tylko Polski(programisty)
to Polski 214 tyle miesza zwłaszcza podczas pisania na GG.
(bardzo uciążliwe)

Pozdrawiam
Mariusz

Auto Szyby K.R.Glass Maria Koberska
http://www.szybykoberski.pl
Ponad 8000 szyb samochodowych, profesjonalny montaż, atrakcyjne ceny,
wysylka szyb firma kurierska. - zapraszamy!