Re: AD, DNS oraz DHCP

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Wed 05 Oct 2005 - 19:57:45 MET DST

On Wed, 05 Oct 2005 19:45:40 +0200, Tomasz Onyszko wrote:

> A wiesz ze nie wpadlem nigdy na to zeby DNS na clustrze probowac sadzac :)

A po co DNS na klastrze stawiać? Nie lepiej postawić 2 oddzielne serwery
DNS? Klaster przecież do innych celów powinien służyć :) a DNSów można dość
dużo wpisać do parametrów połączeń sieciowych. W jednej sieci też przecież
możesz postawić kilka DNSów. A serwer DHCP generalnie powinien być jeden i
jego można do klastra dorzucić. Ja z kolei się zastanawiałem na DC na
klastrze. Ale po dość długich bojach stwierdziłem, że pewnie da się to
zrobić ale nie warto :) Efekty nie będą proporcjonalne do nakładu pracy :)

--
Pozdrawiam
Piotrek