Niemożność usunięcia folderów.

Autor: Jacent <jacent_at_wytnij.interia.pl>
Data: Wed 05 Oct 2005 - 14:10:03 MET DST

Witam!
Porobiło mi się ostatnio kilka pustych katalogów, których nijak nie mogę
usunąć. Zaptaszkowane jest tylko do odczytu i nie mogę tego zmienić. Po
odznaczeniu ptaszka sprawdzam i nadal jest jak było... Foldery te są w
różnych częściach twardego dysku i nie są to jakieś przypisane dla p2p. Ech,
niby nic a psuje nerwy. Czym sprawdzić jaki ewentualnie program lub proces
je blokuje?

--
Pozdrawiam.
Jacent