Re: Linux zamiast Windowsa

Autor: Artek W. <luke_at_abdo.com.pl>
Data: Wed 05 Oct 2005 - 11:49:18 MET DST

Mire|< napisał(a):
> Jeśli nie zamierzasz uskuteczniać zabawy siecią, to odpuść sobie. To nie jest system do pracy
> biurowej choć za wszelką cenę próbuje się to udowadniać.
no co ty.
IMHO nadaje się swobodnie do pracy biurowej. podkreślam IMHO.
wychowałem się na StarOffice , przeglądarkach z silnikiem gecko, ekg i kadu.

działa całkiem żwawo. jedyne, czego potrzebuję raz na ruski rok a
jeszcze nie odpaliłem to taki program handlowy Sy(m)fonia ;-) ale w
sumie nie zacząłem z nim walczyć.
reszta mi smyra :-)

_IMHO_

--