Re: Uprawnienia

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Tue 04 Oct 2005 - 22:29:22 MET DST

news:ms0uhd.de2.ln@kwinto.prv...
> Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Tam zaraz ;-). Ja tylko mały skromny żuczek jestem, daleko od świata
> domen w który wsiąkł Tomek.

> Jakoś nie mam serca się tym zacząć bawić... nieodmiennie przychodzą mi
> na myśl przykre doświadczenia z GoBack.

Nie znam tego GoBack To ten soft z Norton System Works?
Od czasu kiedy zainstalowałem ów System Works na
stacji roboczej z NT4 i pozbyłem sie systemu, to omijam
produkty Symanteca szerokim łukiem, więc ładnych
kilka lat minęło - może coś się zmieniło na plus. :)
No może z wyjątkiem serwerowego antywirusa...
W każdym razie Computer Toolkit. to całkiem
'zręczny' soft dla XP.

Piciu