Re: oglądanie filmu i jednoczesna praca w XP Home

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Tue 04 Oct 2005 - 19:27:18 MET DST

On Tue, 4 Oct 2005 14:35:09 +0000 (UTC), arras1@NOSPAM.gazeta.pl wrote:

> a możesz mnie oświecić jak to się robi, tj. rozciąga pulpit w XP Home?
> pozdr.

W moim laptopie mam układ graficzny Intel 82852/82855. W sterownikach mam
opcję ustawienia tzw. Multiple monitors lub Dual Display
Zaawansowane/Intel Extreme Graphics/Właściwości graficzne/Rozszerzony
pulpit.
Potem ustawiem jako Primary LCD a jako Secondary TV. TV podłączam przez
gniazdo SVHS i mam kawałek pulpitu na LCDku i kawałek na TV. Działa
doskonale.

--
Pozdrawiam
Piotrek