Re: Partycje w Win XP

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 04 Oct 2005 - 15:19:29 MET DST

Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości
news:dhtoce$iog$1@opal.icpnet.pl...

> Użytkownik "Habeck Colibretto" <habeck@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:1nte3nr9xhdt5.dlg@habeck.pl...

> W ramach uzupełnienia - trzymanie kopii ważnych danych na innej
> partycji tego samego dysku, to _żadne_ zabezpieczenie...

Racja. *Kopie* należy trzymać na innym dysku, a najlepiej na czymś co
się nie spali jak sypnie się zasilacz w komputerze. Ale *oryginały*
jak najbardziej wystarczy trzymać na innej partycji. Zaleta jest taka,
że jak padnie partycja z systemem (wirus, awaria, błąd użytkownika -
vide słynne problemy z Ghostem), to dane się uratują. A z
doświadczenia wiem, że najczęściej pada właśnie partycja systemowa.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/