Re: Partycje w Win XP

Autor: Habeck Colibretto <habeck_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 04 Oct 2005 - 12:42:36 MET DST

Dnia 04.10.2005, o godzinie 11.50.57, na pl.comp.os.ms-windows.winnt,
Radosław Sokół napisał(a):

> Myślę, że co najmniej 10 GiB na partycję systemową, przy
> czym nie widzę sensu dzielenia.

10-15GiB jest okej (IMO 10 wystarczy jeżeli gier się nie instaluje). A sens
jest następujący: jak trzeba przeinstalować system, to robi się format c: i
po sprawie. Wszystkie ważne dane są na D. A jeszcze lepiej się sprawuje
taka konfiguracja przy korzystaniu z programów robiących zrzut partycji.
Trzeba tylko odpowiednio ścieżki w win skonfigurować (aby wszystko
strategiczne i ważne było na D).

> Partycje są dobre do
> instalowania kilku różnych systemów, ale przy jednym
> lepiej się sprawuje pojedyncza partycja.

Są niezbędne przy kilku systemach i dobrze się sprawują przy jednym. :)

> Tu masz opis konfiguracji poprawnej:
> http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

A najlepiej niech zmieni na coś innego. :)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*