Partycje w Win XP

Autor: Marcin <martinsson_at_gazeta.pl>
Data: Tue 04 Oct 2005 - 11:43:33 MET DST

Chcę podzielić dysk (40 GB) w swoim kompie na partycje (np. dwie: systemową
i roboczą) przy instalacji systemu Windows XP Professional. Wiem, że jest to
możliwe, ale nie robiłem tego nigdy, nie wiem w którym momencie to następuje
i jak postępować w tej sytuacji, tzn jaki rozmiar powinien być przeznaczony
dla partycji systemowej. Mam zamiar pracować na kilku programach graficznych
(min. typu CAD).
Z góry dziękuję za wskazówki.

Marcin

P.S. Od niedawna korzystam z forum za pomocą Outlooka i nie mam pojęcia jak
włączyć MIME ??? Swoją drogą, poza tym że MIME blokuje wysyłanie śmieci, to
nie wiem co to takiego....