Win 2003 i opengl dla GF2mx

Autor: Jo Joro <arek.sochala_at_neostrada-CUT-NOSPAM-.pl>
Data: Mon 03 Oct 2005 - 14:00:22 MET DST

Mam w pracowni komputerowej stanowiska z win2003 server (nawet na
komputerach klienckich - szkoła dostała na ten system licencje taniej
niż na xp prof. ;) ). Mam teraz problem - chce uruchomić tam gre
Wolfenstein Enemy Ter. jednak nie mogę tego zrobić ze względu na brak
obsługi open GL. przypuszczam, że trzeba zainstalować sterownik do karty
graficznej, niestety nie wiem jaki ściagnąć aby pracował poprawnie w
win2003 + GF 2mx
Proszę o pomoc w wybraniu odpowiedniego

Pozdrawiam
        Arek