Re: OpenOffice po Polsku - skad?

Autor: Konrad Kosmowski <k.kosmowski_at_gmail.com>
Data: Sun 02 Oct 2005 - 20:17:08 MET DST

*** Paweł Goleń <p_golen@ks.onet.pl>:

> Pracę zmieniam na szczęście na tyle sporadycznie, że mogę sobie
> pozwolić na zawalczenie z programem dla biurw. Swoją drogą jaki
> program do DTP polecasz. Wymaganie - DARMOWY (bo ja jestem takim
> kryptolinuksiarzem, wystarczy że za OS zapłaciłem) :P

Scribus. Tzn. nie jest to jakiś straszny wypas ale CV zrobisz takie
jakie chcesz bez klnięcia na OOo - chodzi o to, że CV to nie jest
strukturalny dokument czy notatka, to jest bardziej coś w rodzaju
broszury. Programy typu Word czy Write starają się za Ciebie wprowadzać
formatowanie (przy czym nieudolnie) co jest uciążliwe. BTW już nawet jak
nie stricte DTP to serio CV robiłbym bardziej w tym programie do
rysowania w OOo, nie we Writerze. Może spróbuj. :)

--
  Pozdrawiam,                .                            *    ) )