Problem z udostępnianą drukarką

Autor: Marek Kugacz <sefopr_at_wp.pl>
Data: Sun 02 Oct 2005 - 19:52:39 MET DST

 Witam,

    Mam na komputerze udostępnione 3 drukarki. Gdy na 2 innych komputerach
chcę je zainstalowac otrzymuję komunikat:

System Windows nie może podłączyć do drukarki. Wpisano niepoprawnie nazwę
drukarki lub określona drukarka utraciła połączenie z serwerem.

    a gdy otowrzyć:

Nie można zakończyć operacji. Wpisano niepoprawnie nazwę drukarki lub
określona drukarka utraciła połączenie z serwerem.

Wszystkie komputery pracują pod Windowsem XP SP2.
Użyłem na wszystkich komputerach WinSock Fix oraz wyłączyłem wszystkie
firewalle i nadal ten sam problem.
Udostępnianie plikow działa bez zarzutu.

pozdrawiam
    Marek Kugacz