WinXP - Problem z żądaniem hasła po wygaszeniu ekranu

Autor: Mire|< <komercja_at_gazeta.pl>
Data: Fri 30 Sep 2005 - 20:45:01 MET DST

Witam

Mam dziwny kłopot z XP.
System jest zainstalowany na moim prywatnym laptopie. W systemie są uruchomione dwa konta: admin i
"gość".
Obecnie obydwa są chronione hasłem (ale bez hasła jest ten sam problem). Normalnie pracuje tylko na
koncie admina. "Gość" służy tylko do dostępu z zewnątrz do udostępnionego katalogu.
Po kilku minutach bezczynności następuje wygaszenie matrycy. Tak mam ustawione opcje zarządzania
energią. Problem polega na tym, że windows po chwili od wygaszenia monitora zabezpiecza dostęp do
komputera hasłem (to nie jest wygaszacz). Poruszenie myszą lub naciśnięcie któregokolwiek klawisza
rozświetla ekran i jestem proszony o podanie hasła. Konkretniej to pojawia się okno dialogowe. Jeśli
hasło było wcześniej wprowadzone, to bez niego nie da się powrócić do pracy. Jeśli go nie było,
muszę po prostu wcisnąć enter lub OK.
Nie dochodzi ani do wstrzymania ani do hibernacji systemu ponieważ nie jest włączona ta opcja. Nie
jest również ustawiona opcja moniotowania hasłem przed wznowieniem systemu. Wygaszacz ekranu jest
ustawiony na BRAK.

Poradźcie - gdzie mogę wyłączyć ten shit? Wqrza mnie każdorazowe logowanie do pozostawionego na
kilka minut komputera.

Komputer pracuje z neo i udostęnia ją po WiFi drugiemu PC bez pośrednictwa access pointa. Jest więc
zainstalowany TCP/IP, klient Microsoft Windows, udostępnianie plików i drukarek, WLAN transport.

Proszę o pomoc.

Pzdr!
Mire|<