Re: Windows XP zmiana cd key [POMOCY]

Autor: Marta <wowmaniac_at_vp.pl>
Data: Fri 30 Sep 2005 - 15:26:21 MET DST

> Użytkownik "Marta" <wowmaniac@vp.pl> napisał w wiadomości
> inny a
>
> Tylko przez reinstall.
> --
> tadeusz@mvp.pl
> [MVP]

Że ja jeszcze się z tym męcze :(.
Hmm odnalazłam w rejestrze, miejsce gdzie nie jest podany numer identyfikatora.
HKEY_LOCAL_MACHINE>SYSTEM>WPA i tutaj sa 2 gałęźie. Key-XXXXXXXX Key-XXXXXXXX
w każdej jest ProductID niestety nie mogę zmienić tego numeru, błąd przy
zapisie. Wydaje mi się, że jest dobre chroniony. :( Jest sposób, żeby pomimo
tego zmienić ten ID ?.