SQL Server backup (synchronizacja katalogow)

Autor: Artur <artur_mietek_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 30 Sep 2005 - 14:50:52 MET DST

Witam

Chcialbym dla bezpieczenstwa robic kopie mojej bazy na komputerze w sieci..
Nie udalo mi sie za bardzo zmusic SQL servera zeby robil to sam przez otoczenie
sieciowe lub podmontowany dysk..

Moze jednak jest mozliwosc?

a moze lepiej uzyc jakiegos programu ktory pracowalby w tle lub uruchamil sie o
ustalonej godzinie i synchronizowal foldery miedzy komputerami?

czy spotkal sie ktos w ogole z takim programem..
prosze o jakies sugestie..

--
Pozdrawiam
Artur