Re: SP2 i sockety

Autor: Lucjan Kisiel <loocek12.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 30 Sep 2005 - 13:37:31 MET DST

Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał(a):

> Zmień źródło informacji. Gdyby nie obsługiwał, całe oprogra-
> mowanie sieciowe przestałoby działać.

Rzeczywiście coś mi się z tym nie zgadzało :).

> Musisz mieć jakiś błąd w swojej aplikacji. W moich programach
> WinSock działa jak burza.

Wskażcie mi w takim razie jakis link do owych limitów, o których muszę
pamiętać aby uwzględnić SP2. Moja aplikacja jest napisan w sposób standardowy
jeśli chodzi o sockety.
Najpierw:
      - tworze socket datagramowy
      - wysyłam go na broadcat
      - zamykam go

      - tworze socket strumieniowy
      - przypisuje mu parametry (bind)
      - czekam na połączenia (listen)
      - sprawdzam (selectem), przez jakiś czas czy jest nowe połaczenie
           - wtedy accept()
           - recv()
..tyle.

Dodam jeszcze, że na broadcast po to wysylam informacje aby odpowiednie kompy
po tym odpowiedzialy. Nie zagłębiając się powiem, że one odpowiadają i ta
odpowiedż do Win-a dochodzi, ALE WIN+SP2 JĄ WTEDY JAKBY ODRZUCA :(. Co zmienic
w tych socketach ?????