Re: Jak udostępnić zablokowany komputer w otoczeniu sieciowym

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 30 Sep 2005 - 12:33:19 MET DST

Użytkownik <walery1978@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:0dc1.0000005f.433d10f0@newsgate.onet.pl...

> dostaję odpowiedź od systemu: Nie mozna znaleźć nazwy sieciowej

Sorry, jeśli zadam głupie pytanie - ale mam nadzieję, że nie wpisujesz
tego polecenia słowo w słowo z użyciem nazwy xphome? ;-). Wpisz tu
numer IP, ominiesz w ten sposób etap przekładania IP na nazwę netbios.
To IP musi oczywiście odpowiadać na polecenie ping, a polecenie arp -a
powinno wyświetlić i adres IP, i MAC zdalnego komputera.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/