Re: WinXP po reinstalacji (czysty) sie wiesza - gdzie szukac winy

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 30 Sep 2005 - 10:05:06 MET DST

U¿ytkownik "rafalZ" <ra_v@interia.plplpl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:dhhrjo$5mm$1@opal.futuro.pl...

> Sprawdzilem. MemTest chodzil cala noc. Nic - zero bledow. Zwisy
> nadal. Teraz testuje na w2k, ale ta sama sytuacja. Zwisy
> generalnie powiazane sa z netem, tak mi sie zdaje. Czy karta wifi
> moze to powodowac?

Tak, a konkretnie jej sterowniki. W tym wypadku w Dzienniku Zdarzeñ
powinny istnieæ powtarzaj±ce siê wpisy z konkretnym kodem b³êdu. Je¶li
system wiesza siê z natychmiastowym restartem, to wy³±cz autorestart
(Mój komputer ==> w³a¶ciwo¶ci) i podaj kod b³êdu i nazwê sterownika
który go wywo³a³ z niebieskiego "ekranu ¶mierci".

BTW a co jeszcze ze sprzêtu zmienia³e¶ w tym systemie? Bo z pierwszego
postu wynika³o, ¿e poza dyskiem - nic.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadaj±c zmieñ px na pl/