Re: Pomocy! Zapsułem XP podczas instalacji GRUBa :(

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 29 Sep 2005 - 23:27:50 MET DST

Użytkownik "Temat zamknięty :)" <arcady20WYTNIJTO@poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:308b.00001e6c.4339802b@newsgate.onet.pl...
> Udało się :)
>
> W akcje desperacji znowu dałem odbudowę sektora, ale tym razem w
> linuxowym testdisk. Jeszcze jestem w szoku, że po resecie pojawiła
> się winda :) Inna sprawa, że teraz XP ładuje się znacznie szybciej
> :8

A zdradź mi jeszcze tylko, czym zakładałeś te partycje? Może
linuksowym fdiskiem? Bo tak mi to wygląda, jakbyś miał w tej chwili
parametry CHS partycji ustawione (jak to w Linuksie) na C/240/63, a
Windows zwykł zakładać C/254/63... i dlatego właśnie linuksowy
Testdisk dał sobie radę, a ten z Windows - nie.

> Wielkie dzięki Michał, za okazaną mi pomoc.

NP.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/